PORADENSTVÍ A OUTSOURCING
Poradenství a outsourcing v oblasti daní a účetnictví je profesionální poskytování služeb vedení účetnictví
a daňové evidence kvalifikovanými odborníky mateřské firmy. Poskytujeme celý komplex služeb
vedení účetnictví a daňové evidence v zemích EU a SNS:
• PORADENSTVÍ A PODPORA V OTÁZKÁCH PRÁCE S BANKAMI
A ÚVĚROVÁNÍ, FINANCÍ, ZDANĚNÍ A ÚČETNICTVÍ.
V rámci poskytování daných služeb odborníci naší společnosti plní níže uvedené úkoly:
– analýza stavu účetnictví a daňové evidence;
– rekonstrukce účetnictví;
– organizace účetnictví;
– vedení průběžného účetnictví a daňové evidence v souladu s platnou legislativou, na základě
údajů, obsažených v primárních a jiných dokumentech, které předloží klient (účetní transakce,
propočet a vyměření daní, uzávěrka účetního období);
– účetní podpora právnických osob.
• ORGANIZACE FINANČNÍCH TOKŮ:
Práce s bankami v různých regionech:
– poradenství a spolupráce při založení účtů v bankách v různých regionech;
– poradenství a spolupráce ve vyřízení a získání různých bankovních úvěrů;
– poradenství a spolupráce ve vytvoření obchodních schémat a organizace finančních
toků v souladu s potřebami klienta a platnou legislativou.
• PRÁVNÍ PODPORA
Právní poradenství a outsourcing je komplexní právní podpora činnosti podniku ve všech právních
otázkách, které vznikají během vedení finanční a ekonomické činnosti společnosti, a předpokládá:
– nezávislé a odborné právní poradenství;
– široké spektrum právních otázek a služeb;
– soustavnost a dostupnost;
– pružnost ve spolupráci – možnost získání právní pomoci v kanceláři klienta, po telefonu, e-mailu, Skypu.
Poskytujeme plné spektrum služeb v oblasti právní podpory v zemích EU a SNS:
– zahraniční obchodní smlouvy a plnění povinností;
– právní poradenství a podpora zahraniční obchodní činnosti na území EU a zemích SNS;
– sepsání právních dokumentů (smluv, dohod, dopisů, zakladatelských listin atd.);
– registrace obchodní společnosti v České republice.
Daný seznam není konečný a může být doplněn nebo rozšířen, v závislosti na oboru činnosti
nebo předmětu podnikání klienta.
• HR CONSULTING
HR consulting je činnost, která souvisí s řešením úkolů, které stojí před šéfy a odborníky
podniků v oblasti řízení lidského kapitálu, za účelem optimalizace obchodních procesů podniku.Poskytujeme komplex služeb v oblasti HR consultingu v zemích EU a SNS:
• TRÉNINKY, SEMINÁŘE, MASTER CLASS:
– Vytvoření strategie podniku;
– Pracovní povinnosti a profil pracovní pozice;
– Výběr personálu;
– Adaptace nových zaměstnanců;
– Ohodnocení personálu;
– Školení a rozvoj personálu;
– Motivace personálu;
– Systém úhrady práce;
– Bezpečnost;
– Vytvoření a zavedení modelů pravomocí;
– Vnitropodniková komunikace;
– Employer branding;
– Systém řízení kvality péče;
• VÝBĚR PERSONÁLU:
– Kvalitní a rychlý výběr personálu, který přesně odpovídá požadavkům a kritériím zaměstnavatelů;
• PROJEKTY:
Ohodnocení role a vlivu lidského faktoru na efektivitu podniku:
– ohodnocení systému řízení personálu a reglamentace základních procesů řízení personálu;
– analýza pracovních povinností a organizačně personální struktury podniku;
– ohodnocení personálních zdrojů;
Vypracování a optimalizace jednotlivých kroků v řízení personálu:
– Strategický HR management;
– Vytvoření podnikové strategie (mise, vize, klíčový faktor úspěchu atd.);
– Výběr, příjímání a adaptace personálu;
– Profily pracovních pozic;
– Program vytvoření firemní kultury;
– Stimulační a motivační systém;
– Vypracování a zavedení kompetenčních modelů;
– Loajalita a zapojení personálu;
– Řízení talentů;
– Školící systém a systém rozvoje personálu;
– Zkoušení a ohodnocení personálu;
– Employer branding;
– Vnitropodniková komunikace;
Daný seznam není konečný a může být doplněn nebo rozšířen, v závislosti na oboru činnosti a požadavků klienta.
Kontakty
NEXTCOR s.r.o. |
Korespondenční adresa Vinohradská 1318/99 |
|